W ósmym roku swojej historii, w zeszłym tygodniu odbyła się uroczystość rozdania nagród za innowacyjność i doskonałość w branży papierniczej - 2019 Stationery Awards.
Nagrody te, przyznawane co roku równolegle z National Stationery Week, stały się punktem odniesienia w odkrywaniu nowych, świeżych i ekscytujących marek i firm z branży papierniczej.
Nagrody pomagają również wyróżnić te, które nieustannie produkują i promują dobre praktyki w branży papierniczej, a w tym roku nie inaczej jest w przypadku kilku nowych i znanych nazwisk, które zdobyły kilka nagród.
Nowością w konkursie Stationery Awards w 2019 r. było jednak włączenie dwóch nowych kategorii nagród, koncentrujących się na wysiłkach i ciężkiej pracy wykonanej przez detalistów i projektantów materiałów papierniczych.
Zwycięzcy konkursu 2019 Stationery Awards
Tegoroczne jury zgromadziło rzeszę ekspertów z branży detalicznej i dostawców, którzy pomogli w wyborze i ogłoszeniu zwycięzców konkursu Stationery Awards 2019 podczas wieczoru rozdania nagród.
W skład jury wchodzili:
- Katy Golden - szefowa firmy Great British Card Company - Chris Lambert - założycielka abonamentowej usługi Scrawlrbox - Sarah Laker - właścicielka firmy Marple Stationery Supplies i główka tegorocznej kampanii National Stationery Week #StationeryShopSaturday - Sidone Warren - współwłaścicielka.założyciel Papersmithhs - Mark Hayhurst - Sponsor i redaktor Craft Business - Debbie Wigglesworth - Paper Passionist z firmy konsultingowej The Paper Collaborative - Abigail Ball - Zastępca nabywcy artykułów papierniczych w Fenwick.
Podobnie jak w latach ubiegłych, wszyscy nominowani, którzy zostali zakwalifikowani do każdej z nagród wręczonych podczas wieczoru, zaimponowali jurorom swoją pomysłowością i standardami praktyki, ale ostateczną listę zwycięzców stanowili:
Nowe kategorie nagród dodane do nagród za materiały piśmiennicze
Nowością w konkursie Stationery Awards w 2019 r. była kategoria wyróżniająca wzornictwo artykułów papierniczych oraz pięć nowych nagród, które podkreślały doskonałość wśród sprzedawców artykułów papierniczych.
Stworzona we współpracy ze sponsorem nagrody Stationery Awards 2019, A T Cross, Retailer Stationery Awards posiadała własny, dedykowany panel sędziowski:
- Kerry Middleton - Dyrektor Zarządzający Busy B - George Wilkinson - Dyrektor Zarządzający Nuco International - Jane Reucroft - Założycielka A Gift From The Gods - Chloe Bayles - Szefowa sprzedaży hurtowej A Gift From The Gods - Rebecca Saunders - Niezależny konsultant ds. handlu detalicznego i e-commerce - Michael Owen - Współzałożycielka Lime Stationery & Art - Gemma Bassett - Menedżer ds. marketingu w firmie Sinclairs oraz Star Choice w inicjatywie Thirty Under 30.
Obok tradycyjnych kategorii Nagród Artystycznych ogłoszono pierwszych zwycięzców Retail Stationery Awards:
Nagroda dla projektanta materiałów piśmienniczych
Nagroda Designer Stationery Award, sponsorowana i wybrana przez GO Stationery, została przyznana Laurze Jackson z firmy Laura Jackson Design.
Zespół GO Stationery skomentował, jak duże wrażenie wywarło na nich nagradzane zgłoszenie, które podobno zostało zainspirowane podróżami Laury i jej pasją w projektowaniu artykułów gospodarstwa domowego i innych produktów do wnętrz w Wielkiej Brytanii.
Zauważyli, że praca Laury to "Odważny, efektowny, komercyjny i bardzo wszechstronny zwycięski projekt - w pełni adaptowalny i dający nieograniczone możliwości":
"Laura wyraźnie zna się na papeterii i zaproponowała dwa najlepsze formaty sprzedaży.
Poszła również o krok dalej i zaproponowała specyfikację druku oraz cenę, dlatego też nie tylko zgłosiła się z koncepcją projektową, ale też zajęła się produkcją gotową!
W Office Supplies Blog chcielibyśmy pogratulować zarówno nominowanym, jak i zwycięzcom tegorocznej edycji konkursu Stationery Awards 2019.